Erasmus kapsamında yurt dışına gidip malum sebeplerden dolayı dönen veya yine bu kapsamda yurt dışına çıkışları iptal olan öğrencilerin dikkatine;
Covid 19 pandemisi sebebi ile ERASMUS kapsamında yurtdışında bulunan öğrenciler YÖK tarafından geri çağrılmıştır. Bu kapsamda mevcut dönem içerisinde mağdur olmamaları için öğrencilere ders ekleme işlemi yapılacaktır. Bu kapsamda başvurular e-mail ile alınacaktır. Başvuru yapacak öğrencilerimizin ;
Linkte verilen dilekçeyi doldurmaları gerekmektedir. Dilekçenin;
Konu kısmına Ders ekleme;
Açıklama kısmına mevcut durumunuzu anlatan bir açıklama;
Ders Ekleme/Silme/ Çakışma tablosuna Erasmus intibak belgenizin son halinde bu dönem yurt dışında alacağınız derslere karşılık sayılacak mevcut eğitim planımızdaki dersler girilecektir. (buraya intibak formunuzda bulunan kendi bölümümüzün dersleri ve kodları girilecektir.)
Ders Saydırma tablosuna eğer ilk tablodaki dersler eğer bu dönem açıldıysa o ders aynen bu tabloya da yazılacaktır. Eğer o ders açılmadıysa;
1) O ders seçimlilik ise aynı havuzdan bir ders eklenecektir. Eğer aynı havuzdan da bir ders açılmadıysa açılan seçimlilik derslerden biri seçilip yazılacaktır.
2) Zorunlu ders ise de içeriği en yakın olan ve bu dönem açılan zorunlu bir ders yazılacaktır.
Lütfen formun öğrenci bilgileri kısmını güncel bilgilerinizle doldurun gerekirse sizinle bu yollardan irtibata geçilecektir.
PROGRAM/DURUM kısmında Erasmus öğrencisiyim işaretlenecektir.
Dilekçe Ekleri olarak bugüne kadar alınan derslerin çıktısının (USIS’den alınacak) ve Erasmus İntibağınızın en son güncel halini eklemek zorunludur. (tüm dokümanların dijital hali kabul edilecektir.)
Bu şekilde hazırlamış dilekçelerinizi Dilekçe_numara, Ek1_numara, Ek2_numara formatında kaydedip. alirifat@yildiz.edu.tr ve alirifatb@hotmail.com e-mail adreslerinin ikisine de gönderiniz.
Mail ulaştığında size en geç 1 iş-günü içerisinde Mailiniz ulaştığına dair cevap gelecektir.